Warning: A non-numeric value encountered in /wp-content/themes/sann/framework/admin/options/general/map.php on line 721
logo dietical 500

Witam na mojej stronie. Nazywam się Anna Maciejewska i pomogę Ci zmienić Twoje nawyki żywieniowe.

search

żywieniowe wspieranie płodności

Jesteśmy tym, co jemy!

Sposób odżywiania i niektóre składniki pokarmowe mogą mieć także bezpośredni wpływ na libido

Niepłodność staje się coraz bardziej powszechnym zjawiskiem zarówno wśród kobiet, jak i mężczyzn.

U obu płci częstość występowania zaburzeń seksualnych wzrasta wraz z wiekiem, a głównymi czynnikami ryzyka są choroby układu sercowo-naczyniowego, cukrzyca, otyłość, choroby układu moczowo-płciowego, zaburzenia hormonalne, a także choroby przewlekłe oraz psychiczne.

Sposób odżywiania i niektóre składniki pokarmowe mogą mieć także bezpośredni wpływ na libido, co często bywa pomijane w diagnozowaniu jego obniżenia.

Prawidłowa dieta powinna dostarczać do organizmu wszelkie składniki niezbędne dla optymalnego utrzymania wszystkich funkcji życiowych (udowodniono korzystny wpływ diety śródziemnomorskiej).

Dieta przyszłych rodziców powinna być zbilansowana, urozmaicona i bogata w szczególnie ważne dla układu rozrodczego witaminy i minerały (np. selen, cynk). Pamiętamy przecież, że jesteśmy tym, co jemy!